Nowy wpis na Myspace (plus zdjęcia)

20:16

Taylor zrobiła nam niespodziankę i dodała nowy blog wraz ze zdjęciami :) Oryginał do przeczytania tutaj. Poniżej moje tłumaczenie. Klikajcie na zdjęcia, żeby je powiększyć.

-----------------------------

Dziękuję ci, styczniu.

Dziękuję ci, styczniu. Miałam wolne w tym miesiącu. Chodziłam po pokrytej śniegiem trawie, odkryłam nowe kawiarnie i śmiałam się histerycznie z przyjaciółmi z rzeczy, które prawdopodobnie nie były, technicznie rzecz biorąc, śmieszne. Pisałam piosenki na serwetkach i siedziałam przy ogromnym stole z całą moją rodziną podczas urodzin mojej mamy, wszyscy w jednym miejscu po raz pierwszy od dawna. Miałam okazję ogarnąć w pełni to, co mi się przydarzyło, i uczcić to tak, jak na to zasługiwało. Stworzyłam nową muzykę. Wspominałam, skakałam z radości z moim producentem i szwendałam się, nie mając nic do roboty oprócz doceniania tego, w co w jakiś sposób moje życie zamieniło się. Dziękuję, że daliście mi tyle rzeczy, za które mogę być wdzięczna w tym miesiącu. Dziękuję ponad to, co mogą wyrazić jakiekolwiek słowa.


Dostałam nowy aparat. Chcecie zobaczyć trochę zdjęć?

Zdałam sobie sprawę, że mój mały brat nie jest już mały.



Padał śnieg i poszłam tutaj:



Zrozumiałam, że możesz mieć wiele rodzajów rodzin.



Innymi słowy: Ludzi, w których możesz mieć oparcie.





To jest moja przyjaciółka Aimee Mayo. Wierzy, że wszystko jest możliwe. Rozmawiamy o przeznaczeniu, uczuciach i bajkach.



Zamienienie tego zdjęcia na czarno-białe byłoby zbrodnią przeciw włosom Hayley.



Hillary :)
* z zespołu Lady Antebellum



Grant i Caitlin, w taki sposób wyobrażam ich sobie w swojej głowie.



Paul i Grant na billboardzie!! Witamy na Music Row, w rzeczy samej. Cudownie.



Moja mama miała urodziny. I tiarę.



Mój kuzyn Dylan. Miewaliśmy pewne niezłe rozmowy.



Mój kuzyn Danny ma obsesję na punkcie NASCAR jak ja na punkcie muzyki. Zrobiliśmy mu niespodziankę, zabierając go na Sound and Speed, gdzie wszyscy jego ulubieni kierowcy podpisywali autografy.



Tony Stewart jest jego bohaterem. Nie mógłby być bardziej szczery i wspaniały w stosunku do nas.



Ręce trzęsły mi się, gdy robiłam to zdjęcie.



Wróciłam do studia z tymi samymi facetami, którym ufam i których kocham.. (na prawo, ten, który pokazuje palcem, mój producent Nathan Chapman) (na lewo, ten, który macha, nadzwyczajny basista Tim Marks, wyraźnie podpisany na swojej walizce).
Tak, Taylor pomyliła kierunki ^^



Nick Buddha odpowiedzialny za perkusję.



Granie nowych piosenek dla mojego taty zawsze będzie jedną z najbardziej satysfakcjonujących rzeczy, które mam okazję robić.



Przerwa na lunch!



Jeśli chcecie, wstawię wkrótce więcej zdjęć... teraz, kiedy wiem, jaką frajdą jest robienie ich cały czas.

Nie mogę się doczekać, aż zobaczę wasze piękne twarze w trasie.

lovelovelove
-T-

9 komentarze

  1. świetne zdjęcia.mam nadzieje że Taylor będzie zamieszczać ich teraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity wpis! Zdjęcia równiez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Taylor ma najwyraźniej talent nie tylko do... (ujmę to ogólnie) tworzenia muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tych "Ukrytych kodów" powinnaś dodać jeszcze te z Platinum Edition ;)Świetne zdjęcia,słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm przecież są dodane. mówisz o ukrytych wiadomościach w jej piosenkach?

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak np The Best Day - GOD BLESS ANDREA SWIFT ;) Ale jeśli są też te z "Platinum Edition" to ok,bo ja jestem z tych osób nie uważnych i musiałam ich nie zauważyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Są - http://taylorswift.blog.onet.pl/Ukryte-wiadomosci,2,ID377964227,DA2007-12-09,n

    OdpowiedzUsuń
  8. zabawne są niektóre zdjęcia, mogła by robić je częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ślepa, dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń