Wiadomość dla fanów od Taylor

15:56

Taylor napisała na Taylor Connect świąteczną wiadomość dla fanów.
---

Moje urodziny

Hej!


Chciałam bardzo podziękować wszystkim za życzenia, jakie dostałam od was na moje 21 urodziny. Wow. Naprawdę to odczułam i nie mogę wam wystarczająco podziękować. Moje urodziny były wspaniałe, a najlepszym momentem było, gdy mój brat wpadł w środku imprezy... Był w college'u i nie sądziłam, że zobaczę go przed Bożym Narodzeniem. Ale oto on wszedł przez drzwi, jak gdyby nigdy nic, z plecakiem na ramieniu. Byłam TAKA zaskoczona. Miałam wokół siebie ludzi, których kocham i myślałam o was wszystkich (bo też was kocham). Każdego dnia pracuję nad przygotowaniem trasy koncertowej i sprawia mi to dużo radości. Mam nadzieję, że wasze święta będą wyjątkowe, pamiętne i niekonwencjonalne. Jak zwykle będę o was myśleć.


Kocham was!

Taylor

7 komentarze

  1. Co tu dużo pisać,można się tylko uśmiechnąć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy to czytałam miałam uśmiech na twarzy,szczególnie w kawałku,w którym opowiada o swoim bracie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy to czytałam miałam uśmiech na twarzy,szczególnie w kawałku,w którym opowiada o swoim bracie. :):)Pozdrowienia dla Tay!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu jej nie kochać? Tylko wziąć i wyściskać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O kim jest piosenka "Dear John"?

    OdpowiedzUsuń
  6. o Johnie Mayerze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam uśmiech na twarzy cały czas :)

    OdpowiedzUsuń