Dzień Niepodległości

22:16


Taylor świętowała amerykańskie Święto Niepodległości w swoim nowym domu w Westerly w stanie Rhode Island razem z rodziną, przyjaciółmi, zespołem i tancerzami. Z tej okazji postanowiła dodać nowego photobloga. Do zobaczenia tutaj.


Hej.


Spóźnionego wszystkiego najlepszego z okazji 4 lipca. Dzień Niepodległości jest jednym z moich ulubionych świąt w ciągu roku. Tym razem moja "rodzina" z trasy koncertowej dołączyła do mnie na plaży. Chciałam wam pokazać niektóre ze zdjęć, gdyż to dzięki wam my wszyscy mamy okazję być razem w trasie. Już widzieliście, jak wyglądamy w kostiumach podczas koncertów... Oto jak wyglądamy ubrani na czerwono, biało i niebiesko :)


Mam nadzieję, że udanie spędziliście 4 lipca. Kocham was, do zobaczenia w trasie.


Taylor




 

 

0 komentarze