Na plaży w Perth (2 marzec)

17:46

Więcej zdjęć tutaj.

  

13 komentarze

  1. ~cinnamon_orange3 marca 2012 21:02

    ja chcę lato ja chcę lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce jej figurę, ja chce jej figurę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja też chcę lato:) i ten strój kąpielowy, chociaż bardziej podobał mi się ten w kropki z tego wyjazdu z dziewczynami z zespołu ;) i jeszcze jej sylwetkę *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądała bosko! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. idziecie na lorax xd ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie, chcę obejrzeć bez dubbingu ze względu na Taylor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się poważnie nad tym zastanawiam. Możliwe że nie pójdę, bo zachowam kasę na Igrzyska, ale to się zobaczy, i tak obejrzę Lorax'a w oryginale. Widziałam wczoraj reklamy w TV, dubbing jest średni :/ co można zresztą wywnioskować po zwiastunach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Luthien :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) fajne! jeszcze troche a u nas też bd można biegac w kostiumie po plazy:Dfigure ma swietna, to jej trzeba przyznacZapraszam do mnie-nowinki modowe i pomysly na outfity:http://alfalookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Od 2007 r. prowadzisz tego bloga? To tak jak ja - mój tez ma 5 lat. Mam dla ciebie mały prezent:http://img804.imageshack.us/img804/5840/taylorswifth.pngNapisz, czy ci się podoba ;)[the-rockferry]

    OdpowiedzUsuń
  11. ~cinnamon_orange6 marca 2012 22:24

    Luthien co się dzieje z przyjaźnią Abigal i Taylor, bo ostatnio coś się mało na ten temat słyszy, a nie powiem zainteresował mnie to, czyżby jakiś kryzys ?? Głupio to brzmi i tak ,,pazernie'' ale ciekawa jestem baaardzo...;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ich przyjaźnią wszystko w porządku. Abi jest na uczelni w innym stanie cały rok, więc nic dziwnego, że rzadko się spotykają. O ile mnie pamięć nie myli widziały się w Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne, choć nie jestem fanką tej sesji. Tylko nie rozumiem, w jakim celu to zrobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń