Teledysk do "Both of us"!

12:46

  

9 komentarze

  1. Nie jest zły,ale jakoś do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  2. NO niestety nie porywa. Bardziej podoba mi się teledysk Julii Sheer na youtubie.http://www.youtube.com/watch?v=2NKLhwxkbyM&feature=BFa&list=UUoZz9G7PyY9siwzOH8jFadg

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem tego teledysku... Jacyś ludzie dużo się dzieje, ale to wszystko jakieś bez sensu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba, taki kolaż, całkiem fajny pomysł, fajny teledysk, może jedynie fakt- , za mało Taylor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~cinnamon_orange28 czerwca 2012 00:46

    Mało Tay bo ona jest tutaj gościnnie ;p nie jest zły szczerze, lepszy niż ten do Ours tylko faktem jest że ten klip nie ma jakiegoś porządku. Bo OK jakieś dzieci na początku, później jakiś jadący koń, Tay na łące, automatach na początku. No ale mam wrażenie że to jakaś forma kolażu, wspomnień czy coś ale nadal nie rozumiem dlaczego tam na początku znalazły się dzieci ?

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się teledysk do "Ours" bardzo podobał, taki w stylu Taylor...

    OdpowiedzUsuń
  8. owszem, Tay mało, ale jeśli już jest to w pięknych ujęciach :)czy chaotyczny? moim zdaniem pokazuje dużo ludzi, którzy starają się żyć, mimo przeciwności losu. te małe dzieci, młodzi zakochani, młode małżeństwo z dzieckiem...PS. a teledysk do Ours to jeden z lepszych Taylor!

    OdpowiedzUsuń