CoverGirl (nowe zdjęcia z sesji)

16:23

 

 

  

  

14 komentarze

  1. ~cinnamon_orange16 lipca 2012 00:49

    http://www.muzyka-country.pl/main/wiadomosci/300-usa-dla-euro-2010 - wierzyć w to czy nie bo ja osobiście nic na ten temat nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze... oprócz tej ostatniej, "romantycznej" stylizacji to ta sesja mi się wcale nie podoba. jakoś... dziwnie.cinnamon Euro już minęło i żaden artysta country nie występował (chyba że mnie coś ominęło :)) poza tym USA nawet nie brało udziału (w końcu to euro) i w ogóle rząd raczej nie wysyła nigdzie muzyków z powodów historycznych, więc ta informacja była tak dziwna, że aż śmieszna. ktokolwiek to wymyślił - ma fantazję że hoho :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ~cinnamon_orange16 lipca 2012 16:11

    Przecież wiem że Euro się skończyło, sama oglądałam większość meczy ;p ale te powiedzmy występy nie miały y być na antenach TVP. Haha dobre mi sobie tego jeszcze nie było. Szczerze powiedziawszy nie sądzę żeby to mogło się wydarzyć głównie z tego względu, że większość amerykanów nawet nie wie gdzie jest Polska. Ale jakby to ujrzało realność byłoby niezłym zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tak z innej beczki... Dziś na antenie RMF-MAX była piosenka "Both of us" ! Strasznie się ucieszyłam ale z drugiej strony szkoda, że akurat ta jej piosenka się tam pojawiła. W ogóle rzadko można Tay usłyszeć w radiu więc może tą piosenką uda się jej w pl wypromować i więcej ludzi zobaczy jaką jest wspaniałą artystką ... Co myślisz luthien ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie udało się to "Love Story", która swego często leciała w radiu, to na pewno nie uda się tej miernej piosence, jaką jest BOU.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta strona to jest jakiś żart? bo nawet Kotek ma mniej bzdurne newsy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajna sesja ;;) Jaka Tay jest śliczna <33333Zapraszam do mnie : http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba masz rację ...

    OdpowiedzUsuń
  9. ~@iPurpleBeast18 lipca 2012 19:05

    masz twittera ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Mogłabyś podać mi jakieś dobre fora, na których będą się pojawiać jakieś informacje na temat albumu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak - Luthien33. Nie używam go za często, chyba że wyjeżdżam gdzieś. Jestem głównie na tumblr - alittlebittersweet.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyne jeszcze aktywne forum to Amazingly Talented - na stronie taylorswiftweb.net, na Taylor Connect się nie zapuszczam, za dużo Swifties lol Ogólnie to najszybciej newsy się pojawiają na tumblr ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ~cinnamon_orange19 lipca 2012 13:53

    ej czy na torrentach jest już The Lorax

    OdpowiedzUsuń
  14. Już zapomniałam, że ten film istnieje. Dzięki za przypomnienie. Jest jeden dvdrip, takiej sobie jakości, ale da się obejrzeć (na lepszą jakość trzeba poczekać do 7 sierpnia, kiedy będzie premiera dvd) - http://torrentz.eu/search?f=the+lorax

    OdpowiedzUsuń