NOWY ADRES BLOGA

15:42

Witam serdecznie na "nowym" blogu! Jeśli dotarliście tutaj z adresu taylorswift.blog.onet.pl, to dobrze trafiliście :) Jeśli dotarliście tu z innych powodów, to również zapraszam!
ORYGINALNY / STARY ADRES BLOGA: TAYLORSWIFT.BLOG.ONET.PL
Poniżej kopia newsa ze starego bloga dla potomności, żeby nie zaginęła, gdy stary blog zostanie skasowany :(
___________________
Moi drodzy, platforma blog.pl zostanie zamknięta 31 stycznia 2018 roku, a wraz z nią przepadną miliony onetowskich blogów, które do tego czasu nie zostaną przeniesione gdzieś indziej. Zatem chciałam poinformować, że od tego momentu nowym adresem mojego bloga jest: lovely-taylorswift.blogspot.com
Na szczęście udało mi się przenieść całą zawartość bloga wraz ze wszystkimi komentarzami. Niepowetowaną stratą jest dla mnie na pewno dotychczasowy prosty adres bloga oraz wszystkie wyświetlenia. No cóż, pozostaje zrobić print screena na pamiątkę ;-)
Przy okazji chciałam również podziękować wszystkim, którzy w ciągu ostatnich 10 lat zaglądali na tego bloga. Naprawdę sprawiliście mi wiele radości i cieszę się, że mogłam razem z wami komentować poczynania Taylor. Jak na ironię, 9 grudnia blog właśnie świętował swoje 10 urodziny - widać Onet stwierdził, że to już zdecydowanie za długo i pora to zakończyć :P No cóż, jak zakładałam bloga, to też nie spodziewałam się, że będę go tyle lat prowadziła...
NOWY ADRES BLOGA

0 komentarze