Teledysk do piosenki "Cardigan"

06:18

3 komentarze

  1. Cieszę się bardzo z tego albumu! Wreszcie coś z "dawnej Taylor". Luthien, co myślisz o folklore? Wiem, że zawsze piszesz na jakimś forum swoją szczegółową opinię o każdej z piosenek. Pytanie numer dwa: czy udało Ci się gdzieś znaleźć "the lakes"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folklore podoba mi się coraz bardziej z każdym przesłuchaniem :D Trochę słabo, że to typowo jesienna płyta, a ja w lato to wolę posłuchać czegoś żywszego, więc pewnie dłużej mi zejdzie z osłuchaniem się. Dlatego też nie wiem, kiedy napiszę opinię na forum. Ale oczywiście bardzo się cieszę, że Taylor w końcu wydała tę folkową płytę, o której marzyliśmy. I jeszcze tak niespodziewanie!
      The Lakes jeszcze z dwa tygodnie nie usłyszymy, bo to jest tylko na fizycznych CD, a one dopiero są produkowane hehe

      Usuń
  2. Ok, mam nadzieję, że w końcu wypłynie ;-) Dziękuję za odpowiedź. Mam cichą nadzieję, że Taylor kiedyś wróci na dobre do korzeni folk & country, może na starość hehe :P

    OdpowiedzUsuń